BEHANDELVOORWAARDEN VAN HET BARDIERGILDE.

 

Identiteit van de ondernemer:

Huisdierservice Furry Tails
Website:
www.huisdierservicefurrytails.nl
E-mail: trimsalonfurrytails@gmail.com
Telefoon: +31 624907503
Adres: Wouwseweg 93, 4703BN Roosendaal
KvK: 71955038
BTW nummer: NL001960972B87

 

– Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen Huisdierservice Furry Tails, hierna te noemen de trimsalon en de eigenaar/houder van het te behandelen huisdier in de trimsalon. 

– Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.

– Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van trimsalon Furry Tails binden niet.

 

TARIEVEN.

– Een samengestelde prijsopgave verplicht Huisdierservice Furry Tails niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.

– De klant verbindt zich met Huisdierservice Furry Tails om de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat de trimsalon er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. Onze tarieven zijn te vinden op onze website onder het kopje: “ Tarieven”

Wel kan er een meerprijs worden aangekondigd door Huisdierservice Furry Tails, mocht het te behandelende dier overmatig vilt, klitten, vlooien, teken of luizen bevatten, of in algehele slechte vachtconditie worden binnengebracht. Daarnaast kan een meerprijs worden gehanteerd als het dier moeilijk gedrag vertoont. Hierover zal altijd contact worden opgenomen met de eigenaar/ houder van het te behandelen huisdier.

 

Aansprakelijkheid.

Door opdracht te geven aan Huisdierservice Furry Tails erkent opdrachtgever dat de trimsalon een inspanningsverbintenis heeft. Huisdierservice Furry Tails zal zich naar beste kunnen inspannen om het beoogde resultaat te bereiken. Huisdierservice Furry Tails kan nooit garanderen dat het beoogde resultaat daadwerkelijk wordt bereikt en is niet aansprakelijk voor het niet of niet-volledig bereiken van het beoogde resultaat en evenmin voor schade die zou kunnen ontstaan als gevolg van een behandeling waar voorafgaand duidelijk is uitgelegd dat de behandeling door het aanleveren van een geklitte vacht risico’s met zich mee brengt. De klant heeft door de opdracht te geven voor behandeling van een geklitte vacht, de risico’s aanvaard. Even aan Sinti In, tenzij komt vast te staan dat de schade aan haar opzet of grove schuld is te wijten.

– De Huisdierservice Furry Tails garandeert dat de in de trimsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.

– Huisdierservice Furry Tails mag ten aanzien van de te verrichten behandeling ervan uitgaan, dat het te behandelende dier in een goede lichamelijke conditie verkeert. Omstandigheden bij het dier die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dienen door de eigenaar/klant vooraf aangegeven te worden. Hieronder vallen o.a. medicijngebruik, allergieën etc. Een slecht onderhouden vacht kan een afwijkend eindresultaat opleveren.

– Is de behandeling niet zoals de eigenaar van het dier verwachtte, dan kan de eigenaar een klacht indienen bij Huisdierservice Furry Tails. De klant dient de klacht binnen 48 uur na de behandeling kenbaar te maken aan de trimmer/trimster.

– De klant dient Huisdierservice Furry Tails, de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. een nieuwe behandeling. De trimmer is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is te alle tijde het doel om de klant (het dier) met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandeling, dienen deze betaald te worden door de klant (de eigenaar) zelf.

– Huisdierservice Furry Tails aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant toch eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht de trimster niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan, mag deze afspraak geweigerd worden.

– Indien er schriftelijk reactie wordt gegeven op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: trimsalonfurrytails@gmail.com. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.

 

Het no-show en te laat afmelden beleid.

Zoals iedereen van ons gewend is, zijn wij geen standaard trimsalon maar transparant en duidelijk. Wij vinden het daarom niet nodig om onze eventuele no- show kosten door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen. Wij vinden het namelijk niet nodig dat jij als trouwe klant hiervan de dupe moet zijn.

Onze voorwaarden voor no-shows zijn als volgt:

 48 uur of eerder voor behandeling: Er worden geen kosten in rekening gebracht.

Klanten kunnen tot maximaal 48 uur van tevoren gratis annuleren, per mail, per telefoon of WhatsApp. Hiervoor wordt niets in rekening gebracht.

24 uur voor behandeling: Er wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht. 

Klanten die hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.

Niet gekomen( No Show), vergeten of te laat, dan wordt het hele bedrag van de gemiste behandeling in rekening gebracht. 

U bent te laat wanneer we niet aan de behandeling kunnen beginnen omdat de planning daar geen ruimte meer voor biedt.

Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats of te laat zijn, alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. De no-show incasso wordt door het bedrijf Ik kan niet meer B.V. behandeld.

De klant ontvangt geen herinnering of iets dergelijks van de gemaakte afspraak. De klant is zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van de afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met de trimsalon op.

Aansprakelijkheid klant (eigenaar)

Indien er enige schade door het te behandelen dier wordt aangericht in de salon aan de dierentrimmer of enige (on)roerende goederen, dan is de eigenaar van het dier aansprakelijk voor alle geleden schade. Wij raden daarom aan als klant een WA-verzekering af te sluiten voor het te behandelen dier.

 

Mocht je als klant met vragen blijven zitten omtrent de algemene voorwaarden, dan staan we je graag te woord.